Arhiv 2013

Občni zbor DJP Kovk

Vsi člani Društva jadralnih padalcev Kovk smo vabljeni na občni zbor društva, ki bo v petek 13.12.2013 ob 19h v lovski koči na Preserjeh nad Branikom.

Na občnem zboru bomo volili nove organe društva, sprejeli nekaj novih članov društva, se dogovorili o članarini, klubski tekmah, majicah itd. Po resnem delu pa seveda sledi zabavni del druženja.

Pomembno je, da se zbora udeležimo v čimvečjem številu.

GPS koordinate: 45º51‛46,91'' S, 13º48'14,66'' V

Klubska tekma Lijak - Postojna

V soboto 16.marca 2013 se je v zelo dobrih pogojih odvijala letošnja druga tekma za najpadalca DJP Kovk. Disciplina je bila tradicionalna: Lijak - Postojna. Tekme se je udeležilo 18 članov Kovka in  sosednjega društva Polet. Zmagal je Miha Slamič (Polet), pred Petrom Krkočem in Jožetom Vidmarjem (oba Kovk). Kar 9 udeležencev je prišlo do Postojne (dva sta bila sicer diskvalificirana zaradi prezgodnjega starta), ostali pa smo iskali pristanke že pred ciljem.

---------------------------------------------------------------------------------

Zlatko Koren na tekmi Bordairline

Na tekmovanju za pokal Bordairline v Radsbergu v Avstriji 3. in 4. maja sta sodelovala član Kovka Zlatko Koren in član Posočja Simon Čopi. Zlatko je bil 15. izmed 28 tekmovalcev, medtem ko je Simon odstopil. Čestitamo jima za pogum in zelo dobro zastopanje slovenskega jadralnega padalstva in gorništva.

Zlatkov opis tekmovanja:

Po tridnevnem plezanju v Paklenici sem se z Simonom in dvema soporterjema odpravil na prvi letošnji Bordairline. Zvečer brifing zjutraj prevzem logerja in live trekerja ob 8h start iz Rottenstaina. Vseh skupaj nas je 35 tekmovalcev. Večina se nas odpravi na dobrih 20km oddaljen Ferlacher Horn (1840m) vsi z željo, da bi priklopili Karavanke in nadaljevali z letenjem proti Kranjski ali pa še naprej, vendar so za nas to ostale le pobožne želje. Takoj po poldnevu nas je že kar nekaj v zraku. Letenje z izposojenim Voltom super, prav nekaj drugega kot z Venusom na spodnji meji. Poskušal sem leteti počasi previdno, čekirati ostale in biti čim višji. V zraku zanimivo, kar fajn stebri zamaknjeni nad dolino v Avstrijo zaradi močnega JZ vetra. Večini tekmovalcev pred mano ni kazalo ,kaj dobro ali so scurili ,ko so proti vetru poskušali priklopiti Sinacher Gupf (1577) ali pa jih je odplaknilo v dolino. Med njimi je bil tudi Simon. Sam sem nabral kar se je dalo nato pa sem rinil v veter, pokuril vso višino, tako, da se še v dolino nisem moral vreč. Z še nekaterimi sem pristal v zaselku-kmetiji Wieser (1030m). Brez obiranja sem spravil vse v nahrbtnik, poklical soport ter nadaljeval v smeri proti Z. Med hojo sem na gps.ju čekiral kam pojdem. Gps mi kaže labirint gozdnih poti in stez, problem pa je bil z povezavami med njimi saj ko sem povečal karto mi poti ni več kazalo. Ko pride soport nekaj čekiramo po računalniku ma ni prav jasno kam moram ne njima in ne meni. Malo sem slabe volje in nočem izgubljati časa, takrat pa pride Italijan Darjo, ki ima v roki karto katero so dali na brifingu (A4 list z označenimi štarti do Villacha) in mi kaže kam moram it!
V vsakem primeru v dolino ne grem in sledim vlakam in stezam za Stolom proti sedlu pod Zijalke (1875m) Dario pa za mano. Približno ob 18h sem na sedlu (grebenu med Stolom in Golico) sam, Darjota ni več. Srečam dva Avstrijca nekaj hodita sem in tja in nimata poguma startat, ker piha za popizdit. Poskušam poklicati Čopija in se mi oglasi, je na Golici in poskuša startati kljub močnemu vetru. Potem se odpravim proti bližnji planini in iščem vodo. Vse imajo pod ključem, kljub snegu ne dobim nič kjer bi kaj teklo, pa še Darjo se prikaže in tudi on ima suha usta. Skupaj greva proti Golici, kjer upava da bova dobila vodo. Čez čas me pokliče Simon in reče da je startal, vidim ga nekaj 100m pred mano, rine proti vetru potem pa ga izgubim. Zdi se mi da piha vedno bolj močno in mi ni da bi se tudi jaz spravil v zrak, bolj mi diši, da bi kar po grebenu Karavank ponoči nadaljeval proti Zahodu in tako tudi naredim. Čez čas se oglasi Simon, da je trdo pristal v neki vasici na polovici hriba, ni mu zneslo do doline, da je z njim vse ok. samo naj sporočim organizatorju , da je z tekmo končal. Važno, da je vse ok. Dobiva vodo nato pa naprej, z soportom se zmenim da me počakajo na planini Rožca pod sedlom Rožca. Ponoči ene trikrat zgrešim stezo, ker je še dosti snega je prekrita ni sledi in se ne vidi markacij, še dobro da imam gps "in Darjo zemljevid". Nekajkrat je zaj... prečiti grape ker je trd sneg in bi cepin prišel prav. Priganjam Darjota ker je vedno bolj počasen, dosti ga čakam medtem uživam ob bliskanju in grmenju okrog in okrog. Ne morem kar naprej in ga kar pustiti.K sreči ni nevihte in samo malo porosi. Ob 24h sva na sedlu Rožca (1580m) nato pa proti planini 600 višincev nižje do avta. Tomaž in Filipo prideta naproti skupaj gremo še 10 min do avta, kjer se najemo napijemo. Darjo se zavije v padalo in spi. Jaz in Filipo pa nazaj na greben ter proti Zahodu. Po grebenu-Avstrijsko-Slovenski meji greva do Dovške babe in še malo naprej, kjer obrnem ob 4,50 zjutraj, takrat se prične tudi daniti. Na sedlu Rožca gre Filipo proti avtu jaz pa po grebenu nazaj do Golice. Ker je še zgodaj in pri koči ne dahne se malo oddahnem a kmalu z vrha pride planinec in mi reče da na vrhu svinsko piha. Takoj se odpravim gor in res višje ko grem bolj piha. Na vrhu se ne da štartat zato grem nazaj 200m nižje. Mimo priletita dva tekmovalca ura je 10h. Potegnem in letim za njima. Pristanemo v dolini in do cilja imam še 17km zračne. Ob 15,30h sem v cilju.

Tekma je zanimiva, ker se moraš na njej kar znajti, imeti z sabo vse, kar misliš da boš potreboval, kdaj je to preveč, kdaj premalo npr. k sreči sem zjutraj na startu vseeno dal v ruksak čelko...(vsekakor pa imam pretežek nahrbtnik na tej tekmi med 15 in 16kg).
Odločilna je izbira pravega starta, ne scurit in dobro odletet, kaj malega se da popravljati, če si kondicijsko malo bolje pripravljen. V vsakem primeru je bilo fajn še en lep dan in lepa noč v hribih z nekaj malega letenja, ko se bom še tega navadu...bom pa ratal prestar vsekakor še ena fajn zgodba. Po tekmi sem govoril z zmagovalcem te tekme Christianom, odšel je na bolj oddaljen start direkt v Karavanke, ter potegnil ob 14h,30 bilo naj bi zelo močne in razsute razmere, proti Kranjski gori naj bi letel na full gasu in 5km naprej vendar naj bi bila konvergenca in je vedno malo pridobival. Pristal je v Ratečah hodil do Trbiža in nazaj na Dovško Babo kjer je startal ob 14h v zelo močnem vetru in letel proti cilju.

Naslednja bo v Preablichu čez slab mesec in pol.Če koga zanima lahko gre z mano. Upam, da se bo Simon do takrat pocajtu, ker se imava skupaj zelo fajn.

Bordairline Tolmin - Zlatko drugi

Start tekmovanja v kampu Gabrje

V Tolminu in okolici, se je 13. in 14.sep. odvijalo tekmovanje Bordairline. To je Walk & fly tekmovanje, kjer je potrebno v določenem času (v Tolminu 33ur) čim več prehodit in preletet ter se vrniti čim bližje izhodišča.

Odličen je bil član DJP Kovk Zlatko Koren, ki se je uvrstil na 2. mesto. Čestitamo.

1. Martin Gruber
2. Zlatko Koren
3. Thomas Hofbauer

5. Simeon Klokočovnik
13 Dusan Durkovic
14 Sergej Čujec (v tandemu, sopotnik Uros Stulc)
15 Tadej Beguš
16 Grega Rutar
20 Simon Čopi

-------------------------------------------------------------------------------

Crossalps 2013

Fotografije:

Tekmovanje Crossalps 2013 je potekalo 27.07.2013 in 28.07.2013 v Wochenendeju v Nemčiji. Letos sta se udeležila tekmovanja Zlatko Koren in Simon Čopi.
Dosegla sta odlični uvrstitvi. Zlatko se je uvrstil na 7. mesto, Simon pa na 8. med 61 tekmovalci.

Rezultati so na spodnjem linku:

Čestitke obema za dosežene rezultate.

------------------------------------------------------------------------------

Primož Suša osvojil SLO CRO open 2013

Končni rezultati posamezno:
1.Suša, 2.Orož, 3.Hrgetič, ..7.Slamič, 10.Aljaž V., 16.Urban V., 35.Kranjc, 67.Pljakoski, 90.Purkat

Ekipno: 1.Vrhnika, 2.Metulj Rimske toplice, 3.Kovk Ajdovščina

sport klasa: 1.Aljaž V., 2.Durkovič, 3.Urban V.

Čestitke Suši, pohvale Kovkašem za 3. mesto ekipno, Purkatu pa čim hitrejše okrevanje po poškodbi!!

-----------------------------------------------------------------------------

Druga klubska tekma, Samo Božič prvi

V soboto 29.6.2013, je bila druga klubska tekma v XC preletu s poljubnega vzletnega mesta med Nanosom in Korado. Ponavadi pridejo v poštev vzletišča Kovk, Čaven, Lijak ali Kuk. Tekmovalci si izberejo vzletišče in tisti, ki opravi najdaljši prelet je zmagovalec. Udeležba je bila skromnejša kot ponavadi. Ena skupina je odšla na Kuk, druga skupina pa na Čaven.  Nekateri iz te skupine so ponovno startali z Lijaka. Po pregledu letov na OLC spletnem mestu, se je izkazalo, da je zmagovalec Samo Božič, drugi je bil Pavel Kante, tretji pa Branko Črnigoj. V skupnem seštevku obeh tekem vodi Jože Vidmar pred Pavlom Kantetom. Zadnja odločilna tekma na točko bo septembra v Desklah.

---------------------------------------------------------------------------

Samo Božič novi predsednik DJP Kovk

V soboto, 13.12.2013 zvečer je bil občni zbor DJP Kovk, ki se ga je udeležilo 17 članov društva, toje dobra polovica članov.

Izvoljeni so bili novi upravni organi društva. Predsednik je postal Samo Božič, dolgoletni član društva, ki se je v preteklih letih izkazal s svojo aktivnostjo v društvu.

Dogovorjeni so bili cilji in plani društva v naslednjem letu. Prvi cilj društva je primerna obeležba 20. obletnice društva. Eden od glavnih ciljev društva je povečanje, predvsem mlajšega, članstva društva. V planu je zudi izvedba klubskih tekem v podobnem obsegu kot v prejšnjih letih, poskus ureditve vzletišča na Planini, izvedba kakšnega skupnega letenja v tujini, pa seveda čimveč skupnega letenja.

Izražena je bila tudi pohvala in zahvala Samotu Božiču in Jožetu Vidmarju za vse opravljeno delo v tekočem letu (priprava in postavitev informacijskih tabel na Kovku in pri Anji, ureditev vzletišča na Čavnu, postavitev konstrukcije za nastavljanje letalnih sedežev, postavitev Facebook strani, izvedba tekem in žurov,..). Prav tako gre pohvala Tomu Pavliču za večletno uspešno vodenje društva, Emilu Blažiču za pripravo pokalov in organizatorjem tekme v Desklah za organizacijo zaključne klubske tekme.

Kovkaši, le tako naprej.

DJP Kovk

Liga 2013 v preletih – Stojan Kranjc prvi v športnem razredu

Stojan Kranjc, DJP Kovk Ajdovščina, zmagovalec v športnem razredu

V soboto, 23.11.2013 je bil v Kranju zaključek letalne sezone za leto 2013.  Podelili so tudi pokale najuspešnejšim slovenskim jadralnim padalcem. V tekmovanju liga 2013 ( to je serija tekmovanj v hitrostnih preletih z jadralnim padalom na različnih terenih) je v športnem razredu osvojil  1. mesto Stojan Kranjc, član DJP Kovk Ajdovščina. Čestitamo!

Ostali rezultati:

ZPLS - preleti liga - JP   ZPLS - preleti liga - JP
serijski razred     športni razred

1. Tomaž Eržen   KJP Krokar Železniki 1. Stojan Kranjc   DJP Kovk Ajdovščina
2. Dušan Orož   DJP Polet Nova Gorica 2. Simon Konavec   Adrenalin Gornje Posočje
3. Bojan Gaberšek   KL Vrhnika 3. Miran Fridau   DJP Lintvar Šentjur

ZPLS - preleti liga - JZ

1. Franc Peternel   DPL Let Škofja Loka
2. Iztok Jarc   DPL Posočje Tolmin
3. Alan Sattler   DPL Posočje Tolmin

ZPLS - preleti XC Globe - JP  ZPLS - preleti XC Globe - JZ

1. Nicole Fedele   Adrenalin Gornje Posočje 1. Matjaž Klemenčič   DPL Posočje Tolmin